woensdag 24 september 2014

Test 142, 142 Test

Ik heb 142 nieuwe verhalen, samen vormen ze volgend jaar een boek, die ik graag wil uitproberen. Ik heb ze meerdere malen doorgelezen en hardop voorgelezen, maar ik wil ze ook graag testen voor een live publiek van levende mensen. Een select en welwillend gezelschap dat op zondag 2 november tussen 16:00 en 17:00 samenkomt in de winkel The Irrational Library (Doelstraat 31) in Haarlem om te luisteren naar hoe ik mijn nieuwe verhalen voorlees. Er is bier en wijn en frisdrank. Ik lees, waarschijnlijk, niet alle 142 verhalen voor, het wordt –vermoedelijk- een ter plekke bedachte selectie. Lijkt het je leuk om langs te komen, dan lijkt me dat leuk. Je kunt niet blijven slapen, maar wel gaan zitten op stoelen en banken. The Irrational Library is een fijne winkel met boeken, kleding, strips, platen, films en posters van Richard Brautigan. Ik beloof erg mijn best te doen.
Trefwoorden: Akoestisch, optreden, gemoedelijk, intiem, gratis, neem, je, goede, humeur, mee, evenement, facebook,